Search found 73 matches

by lajos
Sat May 04, 2019 2:51 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

Bardzo dobry pomysł Lord zgadzam sie:)
by lajos
Sat May 04, 2019 12:31 am
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

Jesli dwarf nie musi mieć pvp bo przecież zawsze może uciec jak się to ma do expienia . .Stoi sobie dwarf expi nagle przyjdzie sobie ktoś o dwarf ale fajnie zabije i zajmę jego miejsce.I co dwarf zrobi? co może zrobi uciec-ale fajnie co?.gdzie zasady nikt przecież nie złamał zasad no jak?Przeciez dw...
by lajos
Fri May 03, 2019 11:47 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

A szczerze to wszytko zmieniło się po wprowadzeniu zwierzakow za real kase. Taka prawda oszuści dorobili się lvl na afk I teraz radzą w grze lol. JA wszystkie umiejetnosci kopania i rabania desek dorobilam się na narzędziach plus 1 co to bylo miec plus 2.teraz zaczynasz gre I możesz mieć od razu zwi...
by lajos
Fri May 03, 2019 11:23 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

Ale ok jestem przyzwyczajona do uciekania lol.Kazdej klasie coś zawsze będzie źle I co jakiś czas piszecie o tym.Wiec nam dwarfom też nie pasuje to zwlaszcza zrownowazenie pvp.I tyle w temacie.
by lajos
Fri May 03, 2019 11:21 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

O tak zgadzam się dajmy najlepiej magom wszystko gram różnymi postaciami ale to jak się gra dwarfem chyba mało kto wie zresztą popatrzcie ile jest dwarfow z wysokimi lvl. 5?mówi samo za siebie. TO SAMOZ RYCERZEM ile jest 6?Dlaczego?bo ciężko się expi. Reszta mag luk I ogr lepsi w exp.Ale tak jak już...
by lajos
Fri May 03, 2019 11:10 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

Miałam nic nie pisać ale widzę że im więcej ludzi pisze że im cos nie pasuje to się zmienia.My dwarfy chcemy -20 % w pvp.I będę to pisac weźcie sobie ten speed I nawet tarcze.
by lajos
Fri May 03, 2019 11:02 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

Ja mam lepszy pomysl. Łucznikom dajcie speed chodzenie. Magom ze tylko siebie będą leczyć. Rycerzom odejmijcie 10% przy paleniu bo to nie sprawiedliwie bo mają 40%.Ogrom dajcie wiecej. A DWARFOM DAJCIE PLUS 3 SPEED I TAK TYLKO MOZE
MY UCIEKAĆ.to jest tylko ironia.
by lajos
Fri May 03, 2019 10:50 pm
Forum: Suggestions and new ideas
Topic: Concrete suggestions to balance classes etc.
Replies: 416
Views: 90863

Re: Concrete suggestions to balance classes etc.

O tak dodajcie wszystko innym klasom.Wszystko w tej grze jest zrównoważone oprocz pvp jestem dwarfem i życzę powodzenia w ciągłej ucieczce. Wszystkie klasy maja 25 30 40 %palenia itp. DWARF MA TARCZE TYLKO I TO ma WYSTARCZYĆ o tak do ucieczki.Wyrównajcie umiejętności jak tak płaczecie ze dwarf jest ...
by lajos
Sat Jan 12, 2019 11:48 pm
Forum: Off-topic
Topic: The Rule Breakers of FT
Replies: 134
Views: 14495

Re: The Rule Breakers of FT

Ha nic nowego w tej chwili ponad połowa graczy gra afk .Do tego dochodzi killing spawn i killing pets.Przynajmniej 2-3 razy dziennie gracze inez i yaja mi to robią. Do tego blokowanie spawnu ktore bylo zgłaszane do gm.Wcale się nie dziwię że gm odeszli.Caly regulamin w tej chwili nic nie jest warty....
by lajos
Fri Sep 21, 2018 7:31 am
Forum: New versions, changes & announcements
Topic: Private houses
Replies: 818
Views: 159516

Re: Private houses

Ok poproszę ten kamyk.