Spamming Clan Buildings - New Rule

Clans are a big part of the game. Please post clan-related subjects here!

Moderator: Game Administrators

cotne7

Re: Spamming Clan Buildings - New Rule

Post by cotne7 »

Shawn wrote: Tue Oct 01, 2019 7:42 pm
cotne7 wrote: Tue Oct 01, 2019 7:39 pm
Delta wrote: Mon Sep 30, 2019 5:49 pm Levels were not removed they were adjusted to the new exp system how many times will this need to be explained to you people? :lol: consider yourself lucky you were able to gain so many levels the way you did mak cause now others who would want to reach your current level will need to work much harder :roll:
Well said!
They actually have to work the same amount to get to the level they are now lol. fenix grinded afk for months to get to 10k now you have to grind for months to get to 6k. It's the same amount of exp, it's not harder to get to where they are now.
I agree!totally right
cotne7 Mage lvl 6200
cotne Archer lvl 200
cotne73 Mage lvl 31
lajos

Post by lajos »

Co do szlifowania exp jedyną dobrą rzeczą jest wyrównanie ,mi też ucięto bardzo dużo ale to jest teraz sprawiedliwe I tylko mądrzy ludzie potrafią to zrozumieć A tylko ludzie którzy zdobyli tak lvl na afk teraz płaczą lub zrezygnowało z gry.Lecz bardzo dużo moich znajomych zrezygnowało z gry widząc też niesprawiedliwosc reguł gry do poszczególnych graczy czy klanów. Co do reguł klanów są za bardzo skomplikowane,większość jest dobrych szkoda też że tak późno je zapisano.
Hary61827

Post by Hary61827 »

lajos wrote: Sun May 24, 2020 9:57 pm Co do szlifowania exp jedyną dobrą rzeczą jest wyrównanie ,mi też ucięto bardzo dużo ale to jest teraz sprawiedliwe I tylko mądrzy ludzie potrafią to zrozumieć A tylko ludzie którzy zdobyli tak lvl na afk teraz płaczą lub zrezygnowało z gry.Lecz bardzo dużo moich znajomych zrezygnowało z gry widząc też niesprawiedliwosc reguł gry do poszczególnych graczy czy klanów. Co do reguł klanów są za bardzo skomplikowane,większość jest dobrych szkoda też że tak późno je zapisano.
+100%