Nowe umiejetnosci dla postaci

Oficjalny dział dla Polskich graczy. Rozmawiaj w swoim ojczystym języku!

Moderator: Game Administrators

Post Reply
User avatar
cm punk
Posts: 17
Joined: Tue Aug 12, 2014 11:39 am
Location: Bolszewo Polska

Nowe umiejetnosci dla postaci

Post by cm punk »

Tutaj mozecie pisac jakie wedlug was postacie powninny miec umiejetnosci
Best In The World
Wojcik-PL
Posts: 1
Joined: Sun Sep 25, 2016 11:14 am

Re: Nowe umiejetnosci dla postaci

Post by Wojcik-PL »

1.wampiryzm skill dla krasnoluda na 130lv odbirea wrogowi 20%hp i dodaje 10%krasnalowi
2.ciosy z nieba odbiera 20% hp przeciwnkowi i 3% za kazdym razem gdy wrud nas trafi dla ogra.

W przyladku krasnoluda bylo by to swiatelko w tunelu gdyrz jest on klasom zbyt slabom i staje sie ofiarmom rycerzy lucznikow i ogrow
User avatar
ziomxdds3
Posts: 106
Joined: Sun Feb 08, 2015 10:22 am

Re: Nowe umiejetnosci dla postaci

Post by ziomxdds3 »

A ty jesteś niedoedukowany (nie nauczony) poprawnej polszczyzny po twojej wypowiedzi sugeruję, że masz 12-10 lat
ziomxdds1 DRWALF 154
ziomxdds3 MAGE 653
MagicMike Ogre 91
_DarKnesS_
Posts: 30
Joined: Thu Nov 02, 2017 3:47 pm
Location: Rogoźno WLKP/PL

Re: Nowe umiejetnosci dla postaci

Post by _DarKnesS_ »

MAG:powinien mieć skille teleportakcji albo zabieranie hp przeciwnikowi jednocześnie za każdy zadany atak (zabrane hp) odzyskuje parę % many.

RYCZERZ:powinien mieć skill na 140lv lmagicznej tarczy która chroni przed obrażeniami zamiast spowolnienie ataku które jest bez użyteczne.

KRASNAL:nie wiem ma ok skille ale tak jak ryczerz zamiast 4 ma tylko 3 skille.

OGR: nie wiem za bardzo.

ŁUCZNIK:może za miast frezz shot dać zatrutą strzałe która by zabierała więcej hp jeśli strzelamy i lekko i chwilowo spowalniała by przeciwnika. :?:
Post Reply