Zapomniałem hasło

You need help? Check the general infos or post your question here!

Moderator: Game Administrators

Maciek321

Zapomniałem hasło

Post by Maciek321 »

Zmieniłem hasło na koncie login maciek postać rycerz i zapomniałem hasła miałem tam 200 lvl co najgorsze to konto nie było powiązane z żadnym e-mailem byłbym szczęśliwy gdyby można było zrobić coś w tej sprawie

(I changed the password on the login account, the maciek character, the knight and I forgot the password I had there 200 lvl what the worst was the account was not associated with any login I would be happy if you could do something about it)
kuba10sb

Re: Zapomniałem hasło

Post by kuba10sb »

Maciek321 wrote: Fri Aug 03, 2018 7:03 pm Zmieniłem hasło na koncie login maciek postać rycerz i zapomniałem hasła miałem tam 200 lvl co najgorsze to konto nie było powiązane z żadnym e-mailem byłbym szczęśliwy gdyby można było zrobić coś w tej sprawie

(I changed the password on the login account, the maciek character, the knight and I forgot the password I had there 200 lvl what the worst was the account was not associated with any login I would be happy if you could do something about it)
Nie miałeś wogule e-mail na końcie maciek?
kuba10sb archer 1255lvl
kuba2sb mage 133lvl
kuba1sb drwalf 251lvl
Language spoken: English, Polish
Maciek321

Post by Maciek321 »

No właśnie nie miałem wpisać w oknie czatu ale cały czas przekładałem
kuba10sb

Post by kuba10sb »

To bardzo źle. Sprubuj skontaktować się z GM może on ci pomoże ustawić e-mail na maciek.
kuba10sb archer 1255lvl
kuba2sb mage 133lvl
kuba1sb drwalf 251lvl
Language spoken: English, Polish
ardesia

Post by ardesia »

Maciek321 wrote: Fri Aug 03, 2018 7:03 pm Zmieniłem hasło na koncie login maciek postać rycerz i zapomniałem hasła miałem tam 200 lvl co najgorsze to konto nie było powiązane z żadnym e-mailem byłbym szczęśliwy gdyby można było zrobić coś w tej sprawie

Hi Maciek
Please send me a forum message about your problem
[GM] ardesia :: Game Admin :: Currently retired
If you need contacting me, write my vasinta forum account a message