New craft 4.9 and some ideas

If you have ideas to improve this great game, post them here!

Moderator: Game Administrators

Post Reply
User avatar
nyx/nyx\nyx
Posts: 14
Joined: Sat Feb 07, 2015 11:52 am
Location: New Russia, DNR, Donetsk

New craft 4.9 and some ideas

Post by nyx/nyx\nyx »

I would like to talk about the last administration and application of the system of levels in crafting items.
Sorry for my Google translation.
Sdela essence, there are things to immobilize the enemy camp, knives, fish, axes ..
Make them different quality depending on the level of craft / fishing.
To use a knife steel ingots, axes for wood and iron.
Well, ogres are lucky, they will just get better fish.
Well, on the level of crafting time will depend immobilization poluchshennym subject.
Let's discuss this, dear players :)
Game Translator(Russian | Русский)
User avatar
Insider
Posts: 2426
Joined: Wed Jun 25, 2014 1:27 am
Location: Saint-Petersburg, Russian Federation
Contact:

Re: New craft 4.9 and some ideas

Post by Insider »

Напиши на русском, я переведу. Чертов Google :)
User avatar
nyx/nyx\nyx
Posts: 14
Joined: Sat Feb 07, 2015 11:52 am
Location: New Russia, DNR, Donetsk

Re: New craft 4.9 and some ideas

Post by nyx/nyx\nyx »

Хотел бы поговорить о последнем введении и применении системы уровней в крафте предметов.
Простите за мой гугл перевод.
Суть сделующая, есть предметы для стана обездвиживания противника, ножи, рыба, топоры..
Сделать их разного качества зависящего от уровня крафта/рыбалки.
Для ножа использовать слитки стали, для топоров дерево и железо.
Ну ограм повезло, они будут просто получать рыбу получше.
Ну и от уровня крафта будет зависить время обездвиживания получшенным предметом.
Давайте обсудим это, уважаемые игроки:)
Game Translator(Russian | Русский)
User avatar
Insider
Posts: 2426
Joined: Wed Jun 25, 2014 1:27 am
Location: Saint-Petersburg, Russian Federation
Contact:

Re: New craft 4.9 and some ideas

Post by Insider »

nyx/nyx\nyx wrote:Хотел бы поговорить о последнем введении и применении системы уровней в крафте предметов.
Простите за мой гугл перевод.
Суть сделующая, есть предметы для стана обездвиживания противника, ножи, рыба, топоры..
Сделать их разного качества зависящего от уровня крафта/рыбалки.
Для ножа использовать слитки стали, для топоров дерево и железо.
Ну ограм повезло, они будут просто получать рыбу получше.
Ну и от уровня крафта будет зависить время обездвиживания получшенным предметом.
Давайте обсудим это, уважаемые игроки:)
Nyx:
"I want to suggest new idea with new craft system.
Its about throwing items. Make better trowing items available to craft. Knives will be craftable with Steel ingots, axes with wood and iron ingots. And ogres will just get better fish with high fishing lvl skill.

High lvl throwing items will stun for more time and unfreeze pots wont unstun it."

Если я тебя правильно понял :)
Post Reply