Private houses

stay tuned

Moderator: Game Administrators

User avatar
ryaca_
Posts: 1276
Joined: Sun Feb 10, 2019 4:32 am

Re: Private houses

Post by ryaca_ »

crucifixo wrote: Sat Apr 27, 2019 10:19 pm Pra comecar eu nao compraria uma casa se isso fosse uma regra pois esta perto do minerio facilita craftar item mais ja que casa e um item premium isso deve nao deceria ser um poblema. Como eu disse compramos casas pra facilitar algo emplo no 00 facilita guarda coisas nos minerio a craft entao sua esplicacao contradiz e nao justifica seus conseitos volto a repetir quem decide isso e o cp quem faz as regra e ele e se ele decidir algo asaim tera q remover todas as casas q estao por perto de minerio e sao muitas no jogo caso contrario nao aeria justo permitir isto para uns e outros nao. Entao por favor me deixe compra minha casa em paz porque quando precisei de ajuda nenhum de voces me atendeu.
i am not saying that you can not buy a house there, i just think that your house should be a few steps away so that you can not mine and access your house at the same time. I do not know what you are talking about when you need help. you never tried to message me and we do not come when you snap your fingers.

(Eu não estou dizendo que você não pode comprar uma casa lá, eu só acho que sua casa deve estar a poucos passos de distância, para que você não possa minerar e acessar sua casa ao mesmo tempo. Eu não sei do que você está falando quando precisou de ajuda. você nunca tentou me mandar uma mensagem e nós não viemos quando você estala seus dedos.)
crucifixo
Posts: 6
Joined: Thu Apr 18, 2019 1:00 am

Re: Private houses

Post by crucifixo »

Porque so sugeriu a cp que a minha casa fosse mais longe?
User avatar
ryaca_
Posts: 1276
Joined: Sun Feb 10, 2019 4:32 am

Re: Private houses

Post by ryaca_ »

crucifixo wrote: Sat Apr 27, 2019 10:36 pm Porque so sugeriu a cp que a minha casa fosse mais longe?
I believe that your house is in a good position. everything is okay ultimately all decisions are up to compbatant. you will have your house

(Eu acredito que sua casa está em uma boa posição. está tudo bem. em última análise, todas as decisões são até compbatant. você terá sua casa)
User avatar
LostKnight
Posts: 6399
Joined: Sat Sep 09, 2017 8:02 pm
Location: Rockhiem nord i Steinhus nær Kedington

Re: Private houses

Post by LostKnight »

SellSword wrote: Sat Apr 27, 2019 10:21 pm Take my main house in the NE corner of Ardesia. It's an actual building opened for purchase with the new map. Because my house is behind a wall I can stay outside of the walls and access my house without auto-walking to my house. This enables me to mine (basic rock), chop, and even fish on the east side. That is HARDLY the same situation as a resources spot, even though the function is much the same. It is the same reason that players want houses outside of that particular carbon room.
That should be a function of "every house" then if you can do it because of a wall.

Walls and doors have crazy features.

You, and others, can access your house through/over one.
- everyone should have this ability from a distance then.

Mages and archers can fight through/over them
- no one should have this ability, it's a wall, a portcullis, a door!
I was always AFK!
I was LK, A Friendly Knight.
User avatar
Leone
Posts: 5051
Joined: Wed Aug 28, 2013 12:00 am
Location: Ashdown Village

Re: Private houses

Post by Leone »

Houses next to trees, rocks or water. No problem as they are available pretty much everywhere.

Resources are a different case. Every player should have access to these. They are needed for quests and crafting and , in some cases, selling.

Reducing game play experience? If a mining resource is blocked, then quite possibly I'd say.
User avatar
ryaca_
Posts: 1276
Joined: Sun Feb 10, 2019 4:32 am

Re: Private houses

Post by ryaca_ »

lostknight and leone make excellent points and i completely agree with them both.
-Ultimate-
Posts: 1
Joined: Sun Apr 28, 2019 10:47 pm

Re: Private houses

Post by -Ultimate- »

Hi . I want to buy this tree for my house :)
Attachments
Screenshot_20190430-214850_Forgotten Tales.jpg
Screenshot_20190430-214850_Forgotten Tales.jpg (1.74 MiB) Viewed 3725 times
RagHar
Posts: 3
Joined: Mon May 06, 2019 5:00 pm

Re:купить дом

Post by RagHar »

Хочу купить дом на карте 1.-1 точка (6,33)
Menchor
Posts: 6
Joined: Sat Jan 05, 2019 9:56 am

Re: Private houses

Post by Menchor »

Necesito comprar una casa!! quien me la vende? o como la solicito!!
kromelg
Posts: 1120
Joined: Sat May 17, 2014 10:38 am
Location: Russia, The Ural Mountains region

Re: Private houses

Post by kromelg »

Menchor wrote: Tue May 07, 2019 6:44 am Necesito comprar una casa!! quien me la vende? o como la solicito!!
Post a message in this topic with a screenshot and coordinates of the place where you want to buy a house.
GAME TRANSLATOR: RUSSIAN РУССКИЙ
GAME MASTER (GM)
Post Reply