I have a new monitor already :)

As the description says!

Moderator: Game Administrators

Post Reply
MadMikael

I have a new monitor already :)

Post by MadMikael »

Very sad news. I've lost my second monitor, and so, I cannot use google translate in game until I replace it. Please, tell your non-english friends this, and tell them, they can contact me on facebook or forum, where I can still translate.

Notícia muito triste. Eu perdi meu segundo monitor, e assim, eu não posso usar o google traduzir no jogo até que eu o substitua. Por favor, diga a seus amigos não ingleses isso, e diga a eles, eles podem me contatar no facebook ou no fórum, onde eu ainda posso traduzir.

Muy triste noticia. He perdido mi segundo monitor, por lo que no puedo usar google translate en el juego hasta que lo reemplace. Por favor, dígale a sus amigos no ingleses esto y dígales que pueden ponerse en contacto conmigo en Facebook o en el foro, donde todavía puedo traducir.

Bardzo smutna wiadomość. Straciłem drugi monitor, i tak, że nie można użyć google translate w grze, dopóki nie należy go wymienić. Proszę, powiedz nieanglojęzycznych przyjaciół to i powiedz im, mogą skontaktować się z mnie na Facebooku lub forum, gdzie mogę jeszcze przełożenia.
RETIRED [GM] - Game Master

Please contact GM Inbox for help if you need it.

⬇️ GM Inbox contact link ⬇️
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=9711
MadMikael

Re: I have a new monitor already :)

Post by MadMikael »

Ok, good news now.
My girlfriend, who is stubborn, insisted we go immediately and get a new monitor. She argued with me for an hour; and of course, I listen to her. I now have a new monitor, and should be able to translate many languages in game again, except those with very different alphabets, such as Russian or Greek. Hopefully, when the new update comes, I can add those to my translation lists.
Ok, boas notícias agora.
Minha namorada, que é teimosa, insistiu que ir imediatamente e obter um novo monitor. Ela discutiu comigo por uma hora; E, claro, eu ouvi-la. Eu agora tenho um novo monitor, e deve ser capaz de traduzir muitas línguas no jogo novamente, exceto aqueles com alfabetos muito diferentes, como russo ou grego. Esperemos que, quando a nova atualização vier, eu posso adicionar aqueles a minhas listas de tradução.
Ok, buenas noticias ahora.
Mi novia, que es terca, insistió en ir inmediatamente y conseguir un nuevo monitor. Ella discutió conmigo durante una hora; Y por supuesto, la escucho. Ahora tengo un nuevo monitor, y debería ser capaz de traducir muchos idiomas en el juego de nuevo, excepto aquellos con alfabetos muy diferentes, como el ruso o el griego. Ojalá, cuando llegue la nueva actualización, pueda agregarlas a mis listas de traducciones.
Ok, teraz dobra wiadomość.
Moja dziewczyna, która jest uparty, nalegał idziemy natychmiast i dostać nowy monitor. Twierdziła ze mną przez godzinę; i oczywiście, ja jej słuchać. Teraz mam nowy monitor, a powinien być w stanie przetłumaczyć wielu języków w grze ponownie, z wyjątkiem tych o bardzo różnych alfabetów, takich jak rosyjski, grecki. Mamy nadzieję, że gdy przychodzi nowa aktualizacja, mogę dodać do moich listach tych tłumaczeń.
RETIRED [GM] - Game Master

Please contact GM Inbox for help if you need it.

⬇️ GM Inbox contact link ⬇️
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=9711
DAVEmanda

Re: I have a new monitor already :)

Post by DAVEmanda »

Lol mad :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler: Show
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: lmao
Accounts :
DAVE_manda
Dave_mago
Dave_pesca
Dave_enano
Dave_shot
Red_Croc
Green_Croc
PurpleCroc
MultiCroc
---

GAME TRANSLATOR (Spanish)

GAME TESTER

Seguir las reglas del juego. Si tenéis alguna duda enviarme un mensaje privado. Gracias
Post Reply